Centrum pomocy

OGÓLNE INFORMACJE

1.     Platforma eWOMAN – podstawowe informacje

 

 eWOMAN jest platformą typu marketplace, która integruje w jednym miejscu oferty wielu sprzedawców  dedykowane kobietom. Portal powstał w oparciu o badania potrzeb i oczekiwań kobiet. Według badań 65% kobiet potrzebuje lepiej zadbać o siebie i swoje potrzeby. Nasz serwis jest odpowiedzią na szereg problemów wynikających ze luki rynkowej w zakresie kompleksowego i sprawnego zaspokojenia najważniejszych potrzeb współczesnych kobiet. Tworzymy przestrzeń online, w której skutecznie łączymy kobiety z najlepszymi firmami oferującymi produkty i usługi dla kobiet.

  • Jaki jest nasz cel/ misja?

Zgodnie z potrzebami naszych klientek rozwijamy atrakcyjną przestrzeń online, aby skutecznie łączyć kobiety z najlepszymi firmami oferującymi produkty i usługi dla kobiet. Naszą misją jest wspieranie współczesnych kobiet w dbałości o swoje potrzeby i marzenia.

  •   Rozwój eWOMAN

Aktualnie oferta eWOMAN jest w fazie dynamicznego rozwoju. Pracujemy nad poszerzeniem asortymentu produktów i usług dla kobiet zgodnie z ich potrzebami.

 

  • Model platformy eWOMAN

W celu przejrzystego i przyjemnego korzystania z serwisu eWOMAN – podzieliśmy platformę na 6 stref tzn. Strefę mody, strefę urody, strefę zdrowia, strefę rozwoju, strefę wsparcia i strefę relaksu. W każdej strefie klient może znaleźć wyjątkowe produkty i usługi online a także inspiracje i porady ekspertów.

 

INFORMACJE DLA KLIENTÓW

1.     Dla kogo jest oferta eWOMAN?

Oferta eWOMAN jest dedykowana każdej kobiecie, która pragnie połączyć mody wygląd z dbałością o swoją urodę, zdrowie, rozwój osobisty oraz relaks.

2.     Jak działa platforma eWOMAN ?

W naszym serwisie można dokonać zakupu produktów fizycznych (odzież, kosmetyki), produktów wirtualnych(ebooki, kursy online)  oraz usług (konsultacje online z ekspertami). Platforma to także źródło wiedzy, aktualności i porad dla kobiet. W jednym miejscu można się zainspirować, wyszukać w 6 dedykowanych strefach odpowiednią ofertę, wrzucić wszystko do jednego koszyka i zapłacić jednym kliknięciem. Wszystko dla wygody naszych klientek.

3.     Czy rejestracja dla klienta jest obowiązkowa?

Nie, każda klientka może przeglądać oferty oraz dokonywać zakupu bez rejestracji konta. Zalecamy jednak rejestrację konta w naszym serwisie, ponieważ umożliwi to wgląd w historię zamówień, ułatwi kontakt ze sprzedającym oraz w przyszłości umożliwi korzystanie z programów lojalnościowych. Rejestracja konta jest bezpłatna.

4.     W jaki sposób mam dokonać płatności jeśli kupuję dla kilku sprzedawców?

Mając w koszyku wiele pozycji różnych sprzedawców i przechodząc dalej do płatności  przez system Przelewy 24 jedną płatnością finalizujemy zakup od kliku sprzedających. Dzięki integracji z Przelewy 24 każdy sprzedawca otrzyma odpowiednią wartość płatności.

5.     W jaki sposób otrzymam zakupione produkty/ usługi.

Produkty fizyczne zostaną dostarczone do klienta zgodnie z wybraną formą dostawy. W przypadku produktów wirtualnych/ usług, po dokonaniu płatności klient otrzyma wiadomość z zakupionym produktem bądź w formie pliku, linku lub kodu dostępu do wybranej oferty.W przypadku usług np. konsultacji klient otrzyma wiadomość od sprzedającego w celu ustalenia dogodnego terminu realizacji usług. Każdy ze sprzedawców dokładnie informuje kupujących o sposobie i formie dostarczenia produktów wirtualnych lub realizacji usług.

6.     W jakiś sposób mogą skontaktować się ze sprzedawcą?

Serwis zapewnia kanał komunikacyjny między kupującym i sprzedającym. W każdej chwili zarówno kupujący jak i sprzedający mogą się ze sobą komunikować. Aby skontaktować się ze sprzedającym wystarczy wejść w Historię zamówień dostępną w Panelu klienta - na koncie klienta ( ikona logowanie prawy górny róg strony). Następnie należy przejść do szczegółów zamówienia danego sprzedawcy i na samym dole widoczna jest opcja dodania wiadomości dotyczącej zamówienia. Trafi ona bezpośrednio do sprzedającego. 

7.     Jak dokonać zwrotu ?

Każdy klient ma prawo do skorzystania z prawa zwrotu towaru (odstąpienia od umowy). Każdy sprzedający ma obowiązek zamieszczenia swojego regulaminu oraz zasad dokonywania zwrotów. Są one udostępnione w  sekcji Bezpieczna dostawa i zwrot na karcie produktu. W przypadku, gdy produkt zakupiony okaże się nieodpowiedni, klient informuje Sprzedającego o zwrocie poprzez panel komunikacyjny, według instrukcji opisanej w sekcji Jak dokonać zwrotu.

8.Bezpieczeństwo zakupów

Dbamy o bezpieczeństwo zakupów na kilka sposób. Sprzedawcy na platformie eWOMAN są weryfikowani przez Operatora serwisu.  Sprzedawcami mogą zostać jedynie przedsiębiorcy prowadzący działalność gospodarczą w Polsce. Sprzedaży nie mogą prowadzić osoby fizyczne, ani prowadzące nierejestrowaną działalność gospodarczą. Na platformie eWOMAN w ofercie znajdują się tylko produkty nowe i nieużywane. Oprócz tego Każdy sprzedawca, musi przejść procedurę weryfikacji, którą przeprowadza Operator płatności Przelewy 24. Z kolei wszystkie dane osobowe przetwarzane i przechowywane w sposób bezpieczny, szczegółowe informacje znajdują się  w naszej Polityce Prywatności.

INFORMACJE DLA SPRZEDAWCÓW

1.     W jak sposób można dołączyć do platformy eWOMAN

Zastanawiasz się, jak skutecznie dotrzeć z Twoimi produktami lub usługami do nowych klientek? Zapoznaj się z możliwościami, jakie daje nasza platforma – najważniejsze informacji dotyczące współpracy znajdziesz w sekcji „DLA FIRM”. Najprostsza formą zgłoszenia chęci współpracy jest wypełnienie Formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie.

2.     Weryfikacja zgłoszeń

Każde zgłoszenie jest weryfikowane. Współpracujemy z firmami, dla których jakość i atrakcyjność oferowanych produktów oraz usług stanowią klucz do sukcesu. Chętnie nawiązujemy współpracę z firmami, których oferta  wpisuje się w nasz model biznesowy i misję. Po akceptacji Sprzedawcy otrzymują wiadomość e-mail informacjami o dalszych krokach.

3.     Rejestracja konta

Każdy Sprzedawca otrzymuje dostęp do swojego konta, gdzie uzupełnia podstawowe informacje kontaktowe, wizerunkowe oraz regulaminy. Oferujemy możliwość dołączenia logotypu, który będzie widoczny przy każdej ofercie Sprzedawcy. Rejestracja konta jest bezpłatna.

4.     Sposoby dostawy

Każdy sprzedawca wskazuje na oferowane przez siebie formy dostawy, określa kwotę od której dostawy są darmowe oraz uzupełnia inne ważne informacje dotyczące przesyłek.

5.Płatności

Dołączając do eWOMAN, należy zintegrować swoje konto z Przelewy24.pl. Pozwoli to na szybkie i bezproblemowe przekazywanie płatności od kupujących. Integracji dokonuje się poprzez proste uzupełnienie formularza w Panelu Sprzedawcy. Wszelkie szczegółowe informacje są zawarte w instrukcji Rejestracji konta.

6.Dodawanie oferty

Oferujemy kilka możliwości dodawania oferty:

Ø  Oferty można dodawać ręcznie ( zalecane przy usługach lub produktach wirtualnych)

Ø  Oferty można zaciągać z plików xml w popularnych formatach Google i Ceneo

Ø  Oferty można zaciągać poprzez integrację z BaseLinker

Ø  Istnieje także możliwość integracji ofert dla sklepów opartych na silniku IdoSell lub Woocommerce/Wordpress.

7.Zamówienia i prowizje

Każdy sprzedawca w swoim Panelu Sprzedawcy widzi wszystkie złożone zamówienia oraz ich statusy. Za sprzedaż w serwisie eWOMAN pobierana jest prowizja zgodnie z umową między Serwisem a Sprzedawcą. Sprzedawca ma stały wgląd w aktualny poziom prowizji od sprzedaży zrealizowanej na eWOMAN.

 

8.Rozliczenie prowizji między Sprzedawcą o serwisem eWOMAN

Płatności za produkty/ usługi dokonane przez klientów trafiają bezpośrednio na konto Sprzedawcy. Rozliczenie z eWOMAN  realizowane jest tylko raz na miesiąc na podstawie faktury na ustaloną kwotę prowizji od wartości sprzedaży zrealizowanej na eWOMAN.

9.Wspracie dla Sprzedawców

Każdy Sprzedawca ma swojego opiekuna, który służy pomocą na każdym etapie współpracy. Zapewniamy także wsparcie techniczne od momentu rejestracji konta, wprowadzania ofert, aż po regularną aktywność związaną ze sprzedażą. Do obsługi konta Sprzedawcy nie jest wymaga żadna wiedza techniczna. 

W przypadku jeśli w powyższych informacjach nie znajdują Państwo odpowiedzi na swoje pytania, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy , telefonicznie lub pisząc na adres: [email protected]