Polityka prywatności i cookies

POLITYKA PRYWATNOŚCI SERWISU

 eWOMAN.pl

 

I.                Informacje ogólne

1.     Niniejszy dokument określa zasady prywatności na platformie eWOMAN.pl na stronie  https://ewoman.pl w zakresie gromadzenia, przetwarzania i wykorzystywania danych osobowych pozyskanych przez Administratora.

2.     Dane osobowe zbierane przez Administratora są przetwarzane na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO).

3.     Zgodnie z art. 4 pkt. 7 RODO Administratorem danych jest EWOMAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, Pamiątkowa 2, 61-512 Poznań, Polska, NIP 7831832913, REGON: 388442289, KRS: 0000889851, e-mail: [email protected], Tel: +48 797603678

4.     Administrator dokłada szczególnych starań w celu ochrony prywatności i informacji mu przekazanych, a dotyczących użytkowników strony internetowej.

5.     W ramach korzystania przez Administratora z narzędzi wspierających jego bieżącą działalność udostępnianych np. przez firmę Google, Dane Osobowe Klienta mogą być przekazywane do państwa spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki (USA) lub innego państwa, w którym podmiot z nią współpracujący utrzymuje narzędzia służące do przetwarzania Danych Osobowych przy współpracy z Administratorem.

 

II.              Zasady przetwarzania danych osobowych

 

1.     Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z zasadami z art. 5 RODO tj.

a)     przetwarzane zgodnie z prawem, rzetelnie i w sposób przejrzysty dla osoby, której dane dotyczą („zgodność z prawem, rzetelność i przejrzystość”);

b)     zbierane w konkretnych, wyraźnych i prawnie uzasadnionych celach i nieprzetwarzane dalej w sposób niezgodny z tymi celami;(„ograniczenie celu”);

c)     adekwatne, stosowne oraz ograniczone do tego, co niezbędne do celów, w których są przetwarzane;(„minimalizacja danych”);

d)     prawidłowe i w razie potrzeby uaktualniane („prawidłowość”);

e)     przechowywane w formie umożliwiającej identyfikację osoby, której dane dotyczą, przez okres nie dłuższy, niż jest to niezbędne do celów, w których dane te są przetwarzane („ograniczenie przechowywania”);

f)      przetwarzane w sposób zapewniający odpowiednie bezpieczeństwo danych osobowych, w tym ochronę przed niedozwolonym lub niezgodnym z prawem przetwarzaniem oraz przypadkową utratą, zniszczeniem lub uszkodzeniem, za pomocą odpowiednich środków technicznych lub organizacyjnych (integralność i poufność”).

 

III.             Podstawy prawne przetwarzania danych osobowych

 

  1. Podstawy prawne przetwarzania danych osobowych wynikają z przepisów RODO (Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE - ogólnego rozporządzenia o ochronie danych). Kiedy informujemy o przetwarzaniu danych osobowych na podstawie:

a)     art.6 pkt 1 lit. a) RODO – oznacza to, że przetwarzamy dane osobowe na podstawie otrzymanej zgody,

b)     art.6 pkt 1 lit. b) RODO – oznacza to, że przetwarzamy dane osobowe, ponieważ są one niezbędne do wykonania umowy lub do podjęcia działań przed jej zawarciem, na otrzymane żądanie,

c)     art.6 pkt 1 lit. c) RODO – oznacza to, że przetwarzamy dane osobowe w celu wypełnienia obowiązku prawnego,

d)     art.6 pkt 1 lit. f) RODO – oznacza to, że przetwarzamy dane osobowe w celu wykonania prawnie uzasadnionych interesów.

 

 

 

IV.            Cele przetwarzania danych osobowych

 

1.     Konto użytkownika: Dane osobowe są przetwarzane w celu założenia Konta użytkownika dla różnych podmiotów. Klient podaje następujące dane osobowe niezbędne do przeprowadzenia transakcji: imię, nazwisko, adres, adres do wysyłki towaru, mail, telefon, ewentualnie dane do faktury. Sprzedawca/Usługodawca podaje dane tj. adres e-mail, imię, nazwisko, nazwę firmy, adres, NIP, telefon, nazwę sklepu/serwisu.

2.     Transakcje: eWOMAN.pl w ramach platformy może przetwarzać informacje stanowiące dane osobowe Użytkownika, umożliwiające Klientowi i Sprzedawcy/Usługodawcy zawarcie umowy oraz jej realizację, przesłanie wiadomości, komunikowanie się z innymi Użytkownikami i dokonywanie płatności za usługi.

3.     Obsługa Użytkownika: eWOMAN.pl w ramach platformy może gromadzić i w inny sposób przetwarzać (np. przechowywać czy analizować) dane osobowe Użytkowników kontaktujących się z działem obsługi Użytkownika. Dane te mogą być niezbędne do prowadzenia komunikacji z Użytkownikiem (np. udzielenia odpowiedzi na zadane przez niego pytania), ale też do zrealizowania jego prośby.

4.     Formularz kontaktowy: eWOMAN.pl w ramach platformy może gromadzić dane osobowe Użytkowników kontaktujących się z eWOMAN.pl oraz Sprzedawcą/Usługodawcą za pośrednictwem dostępnych narzędzi, w tym formularza kontaktowego dostępnego w ramach platformy.

5.     Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO tj. gdy jest to niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (np. założenie konta użytkownika).

6.     Newsletter. W przypadku zapisania się na Newsletter (wyrażenie zgody na otrzymanie informacji handlowych), Twoje dane osobowe są przetwarzane w celu kierowania do Ciebie treści marketingowych (otrzymywanie Newslettera). Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych w tym celu jest niezbędność do wykonania umowy o świadczenie Newslettera zawartej z Administratorem – art. 6 ust. 1 lit. b) RODO.

7.     Twoje dane osobowe mogą być również przetwarzane w celu prowadzenia działań marketingowych (niezależnie do Newslettera), analitycznych i statystycznych, a także dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych w takim przypadku jest prawnie uzasadniony interes Administratora lub strony trzeciej – art. 6 ust. 1 lit. f) RODO.

8.     Dane osobowe mogą być przetwarzane także w sposób zautomatyzowany w formie profilowania, o ile użytkownik wyrazi na to zgodę na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO. Konsekwencją profilowania będzie przypisanie danej osobie profilu w celu podejmowania dotyczących jej decyzji bądź analizy lub przewidywania jej preferencji, zachowań i postaw.

9.     Opinie Użytkowników. Na podstawie Artykuł 6 ust. 1 lit. a) RODO po wyrażeniu zgody dane mogą przetwarzane w celu wyrażenia opinii Użytkowników o Produktach.

10.  Dane Osobowe Użytkowników mogą być przetwarzane również na podstawie:

a)          obowiązujących przepisów prawa – gdy przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze, np. gdy na bazie przepisów podatkowych lub rachunkowych Administrator rozlicza zawarte umowy (art. 6 ust. 1 lit. c) RODO);

b)          niezbędności do innych niż wymienione powyżej celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora lub przez stronę trzecią, w szczególności do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń art. 6 ust. 1 lit. f) RODO).

 

 

V.              Okres przetwarzania danych osobowych

 

1.     Dane osobowe   będą przetwarzane przez Administratora przez czas niezbędny do udzielenia odpowiedzi na pytania, wyceny usług, rozwiązania problemów, prowadzonych negocjacji lub czasu potrzebnego do załatwienia sprawy, w jakiej dane osobowe zostały powierzone, a dalej przez czas wykonania umowy czy realizacji usługi, a także przez czas, w którym Administrator jest obowiązany do przechowywania dokumentów sprzedaży oraz dochodzenia roszczeń.

2.     Jeżeli zostały zebrane w innym celu, na które użytkownik wyraził zgodę – to do czasu wycofania zgody na ich przetwarzanie w tym celu.

 

VI.            Odbiorcy danych osobowych

 

1.     Katalog odbiorców danych osobowych przetwarzanych przez Administratora wynika z przepisów prawa, ze zgody użytkownika oraz zakresu usług z jakich korzysta użytkownik.

2.     Odbiorcami danych mogą być podmioty realizujące na zlecenie Administratora zamówienie i zajmujące się jego obsługą: pracownicy, współpracownicy, firmy księgowe, dostawcy rozwiązań informatycznych, firmy obsługujące płatności, banki, firmy świadczące usługi marketingowe, dostawcy usług telekomunikacyjnych, kancelarie prawne, uprawnione organy państwowe.

 

VII.           Dostawcy usług płatniczych:

 

1.     Dane transakcyjne, w tym dane osobowe, mogą zostać przekazane na rzecz PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, KRS 0000347935, w zakresie niezbędnym do obsługi płatności za zamówienie. Klientowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Udostępnienie danych jest dobrowolne, a jednocześnie konieczne do korzystania z serwisu".

 

VIII.         Twoje prawa w ochronie danych osobowych

 

1.     Z uwagi na dobrowolny charakter podania swoich danych osobowych, masz prawo

a)     dostępu do swoich danych osobowych (art. 15 RODO);

b)     sprostowania swoich danych osobowych (art. 16 RODO)

c)     usunięcia swoich danych osobowych („prawo do bycia zapomnianym” – art. 17 RODO);

d)     ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych (art. 18 RODO);

e)     przenoszenia swoich danych osobowych (art. 20 RODO);

f)      do sprzeciwu -art. 21 RODO;

2.     W przypadku stwierdzenia, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO, masz prawo wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Jego strona internetowa dostępna jest pod tym adresem: https://uodo.gov.pl/  .

3.     W każdym czasie zgoda na przetwarzanie danych osobowych może być cofnięta. Cofnięcie zgody na przetwarzanie danych nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych dokonanych przez Administratora na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

 

IX.            Naruszenie ochrony danych osobowych

 

1.     W przypadku naruszenia ochrony danych osobowych, Administrator bez zbędnej zwłoki, nie później niż w terminie 72 godzin po stwierdzeniu naruszenia – zgłasza je organowi nadzorczemu –(Prezesowi Urzędu Ochrony Danych Osobowych), chyba że jest mało prawdopodobne, by naruszenie to skutkowało ryzykiem naruszenia praw lub wolności osób fizycznych. Do zgłoszenia przekazanego organowi nadzorczemu po upływie 72 godzin, Administrator dołącza wyjaśnienie przyczyn opóźnienia. Jeżeli naruszenie ochrony danych osobowych może powodować wysokie ryzyko naruszenia praw lub wolności osób fizycznych, Administrator bez zbędnej zwłoki zawiadamia osobę, której dane dotyczą, o takim naruszeniu.

 

 

X.              Powierzenie danych do przetwarzania

  1. Administrator powierza dane Użytkownika-Klienta Użytkownikowi -Sprzedawcy /Usługodawcy w trybie art. 28 Rozporządzenia w zakresie zgodnym i wybranym przez Użytkownika do tego zbioru, zgodnie z ust.2 oraz na zasadach i w celu określonym w ust.3 niniejszej Polityki prywatności.

  2. Zakres danych ze zbioru „Dane powierzane” obejmuje dane Klientów, będące danymi zwykłymi tj.  imię, nazwisko, adres, adres do wysyłki towaru, e-mail, telefon, ewentualnie dane do faktury.

  3. Powierzenie przetwarzania danych osobowych na mocy niniejszej Umowy następuje wyłącznie w celu i w zakresie obsługi zamówienia Klienta i realizacji usług.

  4. Przetwarzanie powierzonych danych osobowych odbywa się przy wykorzystaniu systemów informatycznych.

  5. Użytkownik-Sprzedawca/Usługodawca przetwarza powierzone mu do przetwarzania dane w okresie obsługi i realizacji zamówienia Klienta. Okres przetwarzania danych może być dłuższy, gdy prawo polskie lub unijne nakłada taki obowiązek.

  6. Użytkownik-Sprzedawca/Usługodawca jako podmiot przetwarzający zobowiązuje się, przy przetwarzaniu powierzonych danych osobowych, do ich zabezpieczenia poprzez stosowanie odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych zapewniających adekwatny stopień bezpieczeństwa odpowiadający ryzyku związanym z przetwarzaniem danych osobowych, o których mowa w art. 32 Rozporządzenia.

  7. Podmiot przetwarzający oświadcza, że zastosowane do przetwarzania powierzonych danych systemy informatyczne spełniają wymogi aktualnie obowiązujących przepisów prawa.

  8. Podmiot przetwarzający, biorąc pod uwagę charakter przetwarzania, w miarę możliwości pomaga administratorowi poprzez odpowiednie środki techniczne i organizacyjne wywiązać się z obowiązku odpowiadania na żądania osoby, której dane dotyczą, w zakresie wykonywania jej praw.

  9. Podmiot przetwarzający, uwzględniając charakter przetwarzania oraz dostępne mu informacje, pomaga administratorowi wywiązać się z obowiązków określonych w art. 32–36 RODO.

  10. Podmiot przetwarzający po zakończeniu świadczenia usług związanych z przetwarzaniem zależnie od decyzji administratora danych usuwa lub zwraca mu wszelkie dane osobowe oraz usuwa wszelkie ich istniejące kopie, chyba że szczególne przepisy prawa nakazują przechowywanie danych osobowych, a także w przypadku sporu między stronami dane mogą zostać usunięte po upływie okresu niezbędnego do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.

  11. Podmiot przetwarzający udostępnia administratorowi wszelkie informacje niezbędne do wykazania spełnienia obowiązków określonych w niniejszej umowie oraz umożliwia administratorowi lub audytorowi upoważnionemu przez administratora przeprowadzanie audytów, w tym inspekcji, i przyczynia się do nich.

  12. Zgodnie z art. 28 ust. 3 pkt h Rozporządzenia Administrator danych powierzanych ma prawo skontrolowania czy środki zastosowane przez Podmiot przetwarzający spełniają postanowienia umowy.

  13. W razie stwierdzenia uchybień w trakcie kontroli, Podmiot przetwarzający zobowiązuje się do ich usunięcia w terminie wskazanym przez Administratora danych, nie dłuższym niż 14 (słownie: czternaście) dni.

 

 

 

 

XI.            W jaki sposób korzystamy z plików cookies ?

 

Szczegóły dotyczące sposobu korzystania przez nas z plików cookies znajdziesz w Polityce Cookies

 

XII.           Zmiany w polityce prywatności

 

Stosownie do potrzeb zastrzegamy możliwość zmiany lub modyfikacji Polityki Prywatności. O wszelkich zmianach lub uzupełnieniach poinformujemy Cię poprzez zamieszczenie odpowiednich informacji na głównej stronie.

 

Niniejsza wersja polityki prywatności obowiązuje od dnia 01.09. 2023 r. 

POLITYKA COOKIES

PLATFORMY eWOMAN.pl

 

§ 1. Postanowienia ogólne

1.     Polityka Cookies stanowi uzupełnienie Polityki Prywatności w zakresie przetwarzania danych osobowych rejestrowanych i przechowywanych za pośrednictwem plików cookies używanych w Serwisie.

2.     Administratorem danych osobowych rejestrowanych i przechowywanych za pośrednictwem plików cookies w Serwisach jest:

a)     Zgodnie z art. 4 pkt. 7 RODO Administratorem danych jest EWOMAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, Pamiątkowa 2, 61-512 Poznań, Polska, NIP 7831832913, REGON: 388442289, KRS: 0000889851, e-mail: [email protected], Tel: +48 797603678

b)     w przypadku cookies osób trzecich (naszych partnerów), czyli cookies pochodzących z domen internetowych naszych partnerów innych niż nasza domena- nasi partnerzy.

 

§ 2.  Co to są pliki cookies i w jakim celu są stosowane w stosunku do klientów.

 

1.     Używamy plików cookies na naszych stronach.

2.     Pliki cookies to niewielkie informacje tekstowe, wysyłane przez serwer i zapisywane po stronie urządzenia końcowego Użytkownika w związku z korzystaniem ze strony internetowej  https://ewoman.pl  .

3.     Przechowuje się w nim informacje, których Administrator może potrzebować, aby dostosować się do sposobów korzystania z niego przez klienta i aby zbierać dane statystyczne dotyczące strony.

  1. Stosowanie plików cookies ma na celu poprawne działanie strony internetowej. Stosowane przez Administratora pliki „cookies” są bezpieczne dla urządzeń Użytkownika. W szczególności tą drogą nie jest możliwe przedostanie się do urządzeń Użytkowników wirusów lub innego niechcianego oprogramowania lub oprogramowania złośliwego. Pliki te pozwalają zidentyfikować oprogramowanie wykorzystywane przez Użytkownika i dostosować Stronę Internetową indywidualnie każdemu Użytkownikowi. Pliki „cookies” zazwyczaj zawierają nazwę domeny, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu oraz przypisaną wartość.

  2. Stosowane pliki cookies mają przede wszystkim ułatwić klientowi korzystanie ze Strony Internetowej, poprzez zapamiętanie podanych raz informacji, tak aby klient za każdym razem nie musiał ich podawać, jak również pliki cookies służą dostosowaniu ich zawartości, w tym prezentowanych reklam, do jego preferencji.

6.     Pliki cookies zbierają różnego rodzaju informacje, które co do zasady nie stanowią danych osobowych. Niektóre informacje, w zależności od ich zawartości i sposobu wykorzystania, mogą jednak zostać powiązane z konkretną osobą - a tam samym zostać uznane za dane osobowe. W stosunku do informacji zbieranych przez pliki cookies, które mogą zostać powiązane z konkretną osobą, zastosowanie znajdują postanowienia Polityki Prywatności, w szczególności dotyczące praw osoby, której dane dotyczą. Informacja dotycząca informacji zbieranych przez pliki cookies jest również udostępniana m.in. w treści klauzuli informacyjnej zamieszczonej w widocznym i łatwo dostępnym miejscu podczas pierwszej wizyty na stronie https://ewoman.pl  .

7.     Klient może sprzeciwić się działaniom podjętym przez Administratora, a w przypadku wyrażenia zgody może być ona cofnięta w dowolnym momencie.

 

 

§3. Jakiego rodzaju pliki cookies mogą być stosowane?

 

  1. Ze względu na okres przechowywania plików cookies na urządzeniu osoby odwiedzającej stronę www możemy wyróżnić:

a)     Cookies sesyjne: są przechowywane na urządzeniu Klienta Strony Internetowej i pozostają tam do momentu zakończenia sesji danej przeglądarki. Zapisane informacje są wówczas trwale usuwane z pamięci urządzenia Klienta Strony Internetowej. Mechanizm cookies sesyjnych nie pozwala na pobieranie jakichkolwiek danych osobowych ani żadnych informacji poufnych z urządzenia Klienta Strony Internetowej. Te cookies są obowiązkowe, aby niektóre aplikacje lub funkcjonalności działały poprawnie.

b)     Cookies stałe: są przechowywane na urządzeniu Klienta Strony Internetowej i pozostają tam do momentu ich skasowania. Zakończenie sesji danej przeglądarki lub wyłączenie urządzenia nie powoduje ich usunięcia z urządzenia Klienta Strony Internetowej. Czas przechowywania zależy od wyboru, którego można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Ten rodzaj cookies zezwala na przekazywanie informacji na serwer za każdym razem, gdy odwiedzana jest dana strona. Mechanizm cookies stałych nie pozwala na pobieranie jakichkolwiek danych osobowych ani żadnych informacji poufnych z urządzenia Klienta Strony Internetowej.

2.     Z uwagi na cel gromadzenia wyróżniamy następujące Pliki cookies:

c)     niezbędne: konieczne do prawidłowego funkcjonowania serwisu – pliki przetwarzane w oparciu o usprawiedliwiony interes administratora (art.6 ust. 1 lit. f RODO);

d)     statystyczne: pozwalają one badać ruch na stronie internetowej, poznawać preferencje naszych użytkowników, analizować ich zachowanie w serwisie oraz umożliwiają interakcje z zewnętrznymi sieciami i platformami – pliki przetwarzane w oparciu o dobrowolną zgodę użytkownika (art. 6 ust. 1 lit. a RODO);

e)     marketingowe: pozwalają na dostosowanie wyświetlanych reklam i treści do preferencji naszych użytkowników oraz prowadzić spersonalizowane kampanie marketingowego – pliki przetwarzane w oparciu o dobrowolną zgodę użytkownika (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).

3.     Pliki „cookies” mogą być wykorzystane przez sieci reklamowe, w szczególności sieć Google, do wyświetlenia reklam dopasowanych do sposobu, w jaki Klient korzysta ze Sklepu Internetowego. W tym celu mogą zostać zachowane informacje o ścieżce nawigacji Klienta lub czasie pozostawania na danej stronie.

4.     W zakresie informacji o preferencjach Klienta gromadzonych przez sieć reklamową Google Klient może przeglądać i edytować informacje wynikające z plików „cookies” przy pomocy narzędzia: https://www.google.com/ads/preferences/.

5.     Użytkownik może samodzielnie i w każdym czasie zmienić ustawienia dotyczące plików „cookies”, określając warunki ich przechowywania i uzyskiwania dostępu przez pliki „cookies” do urządzenia Użytkownika. Zmiany ustawień, o których mowa w zdaniu poprzednim, Użytkownik może dokonać za pomocą ustawień przeglądarki internetowej lub za pomocą konfiguracji usługi. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików „cookies” w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu na urządzeniu Użytkownika. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików „cookies” dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).

6.     Aby dowiedzieć się, jak zarządzać plikami cookies, w tym jak wyłączyć ich obsługę w Twojej przeglądarce, możesz skorzystać z pliku pomocy Twojej przeglądarki. Z informacjami na ten temat możesz zapoznać się wciskając klawisz F1 w przeglądarce. Ponadto odpowiednie wskazówki znajdziesz na następujących podstronach, w zależności od przeglądarki, której używasz:

Firefox

Chrome

Safari

Internet Explorer / Microsoft Edge

7.     Ograniczenie stosowania plików „cookies”, może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronie internetowej serwisu.

8.     Serwis zbiera również Pliki Cookies zewnętrzne, tzw. third part cookie, które pochodzą z serwerów zewnętrznych.

9.     Korzystamy z usług:

a)     Google Analytics 4, dostarczanych przez Google Inc. (1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, USA) w celu analityki ruchu w Serwisie. Na jej podstawie uzyskujemy statystyki pokazujące, jak Ty i pozostali użytkownicy korzystacie z Serwisu.

b)     Google Ads dostarczanych przez Google Ireland Ltd. | Gordon House, Barrow Street, Dublin 4, Ireland w celu optymalizacji wyświetlania reklam, remarketingu oraz popularyzacji Serwisu.

c)     Facebook (Meta Platforms Ireland Limited, 4 Grand Canal Square, Grand Canal Harbour, Dublin 2, Ireland)

d)    TikTok Technology Limited, spółka irlandzka („TikTok Ireland”) oraz TikTok Information Technologies UK Limited („TikTok UK”), spółka brytyjska.

Administrator zastrzega sobie prawo zmiany niniejszej polityki cookies.

Niniejsza wersja polityki prywatności i cookies obowiązuje od dnia 01.09. 2023 r.